REKLAMACIJE I PODRŠKA
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu vidljivo da greška nije nastala neispravnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji ili pakovanju. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 7 radnih dana od momenta prijema pošiljke.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:
1. Pošaljite nam Vaš zahtev na adresu office@svecara.rs sa naznakom Reklamacija.
2. Obavezno navedite sledeće podatke:
– ime i prezime
– e-mail adresu sa koje ste izvršili porudžbinu
– broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
– poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije3. Artikle namenjene za povrat spakujte u originalnu ambalažu i obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun.
Molimo Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, nažalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
U trenutku kada dostavljač isporuči ispravan proizvod od Vas će preuzeti proizvod koji vraćate odnosno reklamirate. Dostavljač ne sme preuzeti proizvod ako on nije upakovan u originalnu ambalažu. Zato Vas molimo da se obavezno pridržavate tačke 3 kod slanja paketa namenjenog za reklamaciju.
Oštećene ili pogrešno isporučene artikle šaljemo odmah po prijemu Vaše reklamacije.
Izjava o povraćaju sredstava
U slučaju kada nismo u mogućnosti da artikal za koji je prihvaćena reklamacija zamenimo adekvatnim, drugim primerkom, obavezujemo se da ćemo izvršiti povraćaj sredstava Kupcu.
Povraćaj novca se vrši isključivo na žiro račun korisnika.